sobota, 6 sierpnia 2011

Mini zakupy...

Hej ;) ze względu na brak czasu nie miałam okazji na zrobienie większych zakupów... Oto moje mini 'zdobycze':
Dobrze znany pędzelek do smokey eye. Puki co sprawdza się doskonale. I jest fioletowy co diała zdecydowanie na jego korzyść ^^ 5,99zł


LOVELY CRYSTAL STRENGHT kolor fioletowy. Niestety nie mam jak wstawić zdj bo mój aparat znowu odmówił posłuszeństwa -.- Kupiony w Rossmannie za ok. 5zł. Kolor przypadł mi do gustu- ciemny fiolet bez drobinek. Niestety aby nie było prześwitów ja musiałam kłaść aż 3 warstwy ;/

Tabletki polecone przez sąsiadkę. Podobnie dobrze wpływają na skórę, włosy i paznokcie. Zobaczymy jak się będą sprawdzać ;) koszt ok. 11zł.
Kolejne tabletki 'z polecenia' tym razem polecone przez koleżankę. Również na etapie testowania ;) Koszt- naście złotych ;p

GOT2BE spray chroniący przed wysoką temperaturą. Nie jestem przekonana co do działania tych specyfików ale kupuję skrupulatnie kolejne ;) Poprzednikiem był spray Syoss, do którego nie miałam zastrzeżeń...Zobaczymy czy ten mnie czymś urzeknie ;p
Szybka wizyta w Housie i zakupiony portfel na przecenie. 14.99 zł ;p

Jak tylko mój aparat zacznie działać postaram się dodać zdjęcia 2nowych, jeszcze wyprzedażowych sukienek ;)

Pozdrawiam :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz