wtorek, 16 sierpnia 2011

Poszukiwania...

Hi ho ;) Moja 18 impreza zbliża się wielkimi krokami, a ja jak to typowa kobieta nie mam pojęcia jak się na nią ubrać...Niby to nie jest wielkie wydarzenie ale fajnie by było jakoś wyglądać ;p Oczywiście musi być mały nakład pieniędzy, których brak, brak, brak ;p
Dzisiaj był dzień, który pierwszy raz od dawna w całości spędziłam w domu i skupiłam się na małym sprzątaniu... "odnalezione" zostały buty


Obcas jest niewysoki ale po moim przejściu po domu stwierdzam, że są średnio wygodne. Mimo to podobają mi się i czas żeby zacząć w nich chodzić, chociaż są troszkę za duże...ale i z tym damy radę xd

Oczywiście u mnie w domu przeleżały ponad rok a cena i naklejki wciąż na swoim miejscu...heh...

W ogóle przedwczoraj pracowałam nad paznokciami i wyszło mi mniej więcej coś takiego:

Nie każdy umie malować paznokcie xd Ale one chyba czuły, że w moim wykonaniu  nieprzypadły mi do gustu, bo na następny dzień połamały się oO


Pozdrawiam ;33

6 komentarzy:

  1. o osiemnastka fajnie ;D
    świetne buty ;)
    organizuję konkurs : http://szarokolorowa.blogspot.com/2011/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiemnastka ? Bosko masz! Wszystkiego najlepszego od razu ;)
    Cudne buciki!
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam jak się pół roku temu szykowałam do swojej 18- nastki ;)
    Buciki super są ^^ mam podobne w szafce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, mam ten sam problem. Różnica taka, że u mnie jest pełno ślubów :D.
    Zapraszam do mnie :). http://strrangerr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. tez jestem lwem ;D dziekuje i rowniez obserwuje a pozatym swietny pomysl na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń