czwartek, 25 sierpnia 2011

Urodziny i kilka nowych rzeczy...

Hi ho ;) Przepraszam za moją długą nieobecność ale spowodowane to było moimi przygotowaniami do 18 dla rodziny, kursem na prawko, no i wcześniej już wspomnianym kursie z UE.
Poza tym za 2tygodnie mam 18 dla młodzieży więc też jest trochę spraw do załatwienia ;p
Wczoraj zamówiłam na allegro słynne już Jelly Watch...wiem, że się trochę spóźniam ale bardzo podobają mi się te zegarki więc musiałam mieć chociaż jeden :D Mam nadzieję, że jutro już będzie ^^
Wczoraj też zamówiłam sobie podkład REVLON COLORSTAY
Ostatnio byłam w drogerii i dobrałam sobie kolor...ten wydawał się najlepszy i mam nadzieję, że się ładnie dopasuje jak jeszcze zblednę xd Miałam możliwość odebrać go dzisiaj więc już jest w moich łapkach i w sobotę będzie wielka próba :p Zapłaciłam 34zł, odbiór osobisty.

Wracając do 18...poza małymi portretami królów polskich dostałam też parę innych rzeczy ale 2 przypadły mi szczególnie do gustu
  
Torebeczka-portfel z Dunnes Store... Po prostu jestem w niej zakochana i nie mogę się doczekać kiedy ja 'ubiorę' do czegoś xd Czarno-biała więc będzie do większości rzeczy pasować, jest wykonana z przyjemnego w dotyku materiału. Hehe żeby jej tylko nie pobrudzić ciągłym oglądaniem ;p









Tangle Teezer. Prezent od brata ;p Jak zobaczyłam ten kolor to szczena mi opadła xd Nie wiem co nim kierowało ale już się przyzwyczaiłam do tej rażącej barwy. No i oczywiście jak na mojego brata przystało zapakował mi do prezentu rachunek..a co, niech wiem ile się biedny wykosztował xd Używam jej od niedzieli i na razie jedyne co jestem w stanie powiedzieć to to, że nie szarpie włosów tak jak grzebień czy inna szczotka. Zobaczymy co będzie dalej ^^

Aktualnie kompletuję też prezent dla koleżanki na urodziny i też mam trochę zachodu przy tym. Jutro znowu jazdy 10-16. Postaram się odezwać jak dostanę paczkę z allegro ;)

Wgł chcecie zobaczyć co dostanie moja koleżanka na swoje 18urodziny? ;p

Aha...i niech ktoś mi powie kiedy się zaczyna rok szkolny...proszę, bo od każdej osoby słyszę co innego a na stronce mojego LO nic nie jet napisane na ten temat... :( Wiem..doinformowana jestem xd

Pozdrawiam :33

1 komentarz:

  1. Tez ostatnio kupiłam ten podkład :) Zapraszam http://kajamakefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń